Tävlingsdag

Herregud vad sugen jag blev på att tävla när jag satt och tittade på alla ekipage idag. Men, men allt har sin tid som det sägs. Nu vet man i alla fall att man har något att sträva efter :)
Tävlingsdagen flöt på bra och vi hade tur med vädret. Många duktiga ekipage som bjöd på spänning och fart. Jag har varit domare idag och det gick också bra. Eftersom jag har suttit och varit domare så har jag inte haft tid att fota men några från banpersonalen var duktiga och gjorde det åt mig så några bilder blev det allt (jag kom ju faktiskt ihåg att ta med kameran!)

























Imorgon blir det nog att rida ut med Julius och köra travintervaller. Måste ju ladda inför onsdag ju!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder!!! Det var en trevlig dag med fint väder och duktiga ryttare. Tro det eller ej men till och med jag blev lite sugen på att hoppa...

2010-09-20 @ 19:41:53
Postat av: Nancy

Ja de blev ju bra en del iaf :) Du får låna någon häst och hoppa lite, är ju ett tag kvar innan du kan hoppa ronaldo :) Men visst blir man himla sugen när man ser andra hoppa.

2010-09-21 @ 01:05:44
URL: http://ryttareohast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0