Lugna gatan i träsket

Jag lyckades ta mig upp på Julius idag. Väl uppe så kändes det inte så farligt men det blev en ganska lungn tur i alla fall. Jag fick sitta och vänta några timmar innan jag kunde fara och rida för regnet verkligen öste ner här. Vi for ut i skogen efter stigar och traskade men det kändes som att vi hade hamnat i ett träsk. Stigarna var vattenfyllda på flera ställen så vi fick vada igenom dem eftersom vattnet inte hade hunnit rinna undan men det var ganska kul tyckte både jag och Julius. Mest skritt blev det men lite trav också här och där, där det gick att trava.
Imorgon är det vilodag för Julius och han ska även få lite nya skor inför onsdag när vi ska åka till Umeå och Umåker och tävla. Själv ska jag och jobba på hopptävlingen, bilen rullar förbi här kl 9 på morgonen. Före det ska jag hinna gå och rösta också så det blir att kliva upp i tid så jag hinner.
Nu ska jag fortsätta äta mandelpotatischips och se valdebatt.


Träskvandring bland träskmonster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0