Hopptävling på söndag

Jajamensan, på söndag ska jag och Julius starta i en clear round. Det ska bli spännande! Jag har inga förväntningar alls utan vi åker dit för att kolla läget helt enkelt och hoppar han dessutom något hinder så är det ju ett + i kanten. Men det ska bli kul att fara iväg i alla fall.
Imorgon på hoppträningen ska vi därför hoppa en liten bana så att vi i alla fall har gjort det en gång innan :) Längtar faktiskt till träningen imorgon. Första gången jag skulle hoppa med Julius så var jag riktigt nervös vilket resulterade i ett väldigt roligt ansiksuttryck över hindrena samt en väldigt stel sits. Haha tur att det inte finns på bild. Förra gången var jag mer avslappnad och fokuserad vilket också märktes på sitsen och ridningen och framför allt på ansiktsuttrycket :) Men nu är jag taggad inför imorgon! Synd bara att jag är sjuk men det ska nog gå i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det kommer gå hur bra som helst på tävlingen tror jag :)

2010-09-16 @ 10:19:57
Postat av: Nancy

Ja jag hoppas verkligen det men jag tar det inte så hårt :)

2010-09-16 @ 11:27:47
URL: http://ryttareohast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0