Glömde ju berätta!

Att förra måndagen klarade Julius kvalet! Han sprang på 1,36,5 och kvalgränsen var på 1,40. Detta innebär att nu får vi starta Julius i travlopp. Äntligen! Och på onsdag nästa vecka smäller det. Då åker vi ner till Umeå och Umåker för start i hans första travlopp :) Det ska bli riktigt skoj och jag kommer att vara riktigt nervös. Det är så hemskt att bara stå på sidan och inte kunna göra något under loppet. Det är mer nervöst än om man kör själv. Men det ska bli himla kul i alla fall och sen ska det bli extra kul eftersom jag inte hara varit till Umåker sen jag slutade jobba där, vilket är några år sedan. Undra om det ser likadant ut där fortfarande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0