Packat och klart

Red ut i skogen idag och travade och galopperade. Tanken var att det skulle gå ganska lugnt men har man en häst som är pigg som en mört så går det inte så bra med den saken. Lite busig var han allt idag lilla Julius men det gick bra ändå. Sen duschades benen av och han borstades igenom. Jag packade alla saker som ska med imorgon och pussa han godnatt. Nu är allt färdigt inför mogondagen inklusive jag själv. Ska bara få några timmars sömn först men det blir inte många. Bilen rullar mot vitsand 06.20 imorgon och där lastar vi om till lastbilen och far därifrån 06.40 är det tänkt. Fyra hästar totalt blir det som åker ner. Tur man kan sova på vågen ner så ma när pigg och alert sen när det väl gäller. Startar i lopp 5 och spår 3 i andra volten. Totalt 15 hästar i loppet. Kan bli tufft men jag hoppas att han får ett bra sista lopp eftersom det inte blir någon mer start för i år. Skulle gå in på ATG:s hemsida och kolla läget i loppet om någon har blivit struken osv men då är det serviceuppehåll till 23.30. Så typiskt! Var samma sak i söndags. Får kolla imorgon på morgonen istället innan jag far. Nä, nu är det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Tävla om ett kingslandspannband!

nu är finalisten dragen :D Är det du? Ta en titt, http://satilaryttaren.blogg.se/2010/november/vinnaren.html#comment



kram :)



Tack för att du har deltagit :D

2010-11-09 @ 17:18:46
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0