Somliga (jag) går med trasiga skor...

Har upptäckt att mina jodhpurs har gått sönder och ganska mycket också. Ska försöka laga med lite superlim så håller de kanske en vecka elelr två till i alla fall. Har därför suttit och tittat runt lite efter nya skor. De jag har nu är i läder och med stålhätta. Har alltid tyckt att stålhätta är väldigt bra i stallet eftersom det gör väldigt ont om man blir trampad av de små hästarna. Men jag tycker att alla läderjodhpurs går sönder efter ungefär 2 år + att de är tyngre med stålhätta + att jag blir aldrig trampad. Därför har jag öppnat sinnet lite och kollat på lite andra dojor. Hittade bland annat ett par från Hööks som verkar vara lätta och sköna. Kanske ska testa dem istället?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0