Tur i oturen

Mina termoridbyxor gick sönder för ca 2 månader sedan. Då beställde jag ett par nya. Var tvungen ta en storlek större efter de inte fanns kvar i min storlek. Nu har dessa också gått sönder! Jag behöver dem eftersom jag bor i norr och vi har vinter ett tag till. Idag ringde jag till stället jag köpt dem ifrån och sa som det var och att jag ville reklamera dem. Det gick bra men de hade slut byxor i alla storlekar så jag skulle inte få några nya. Men medans jag pratade med kvinnan som jobbade där så hittade hon ett par som låg där och i rätt storlek dessutom! Hon la undan dem åt mig och ska skicka dem så fort de har tagit emot mina. Skickade iväg mina på en gång så jag hoppas att jag får de nya snabbt. Nu blir det att rida i vanliga ridbyxor tills vidare. Tur att det har blivit varmt ute!
Apropå kläder har jaqg beslutat att köpa mig den där ridjackan som jag har suktat efter i snart ett år nu. Det förtjänar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0