Träningsläger

Har suttit och letat efter ett bra träningsläger ett tag nu eftersom jag känner att jag skulle vilja träna ordentligt själv. När man rider in en unghäst så blir det inte samma ridning som på utbildade hästar. Nu har jag hittat ett som verkar passa. Det är dressyr på förmiddagen och hoppning på eftermiddagen. Sen är det inte så långt hemifrån, det ligger på den nivå som jag själv är på (inte för lätt och inte för svårt) och det finns att hyra häst. Eftersom jag har en unghäst som inte har kommit så långt i sin utbildning så känner jag inte att det är så stor idé att ta med honom, tyvärr. Skulle däremot vilja fara iväg med honom på nåt som är anpassat för unghästar. Men denna gång är det jag som gäller :) Så nu är det bara att anmäla sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0