Inte nöjd

Varken jag eller Julius var särskilt nöjda under ridningen idag. Jag var trött och hade ont i min axel och han tyckte att allt var läskigt och for runt och stutsade. Sen hade han glömt allt som han kan också så det blev protester hit och dit och han var allmänt bångstyrig. Antar att det bara var väntat, det är ju trots allt en unghäst så alla ridturer kan ju inte bli bra. Men det är bara ta nya tag! Det löser sig som jag brukar säga :)
Ska boka in en lektion tänkte jag. Blir det inte lektion på torsdag så blir det ut i skogen och träna galopp.
Imorgon ska Julius köras och jag ska rida Bai Winn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0