Ännu en kall dag

Tanken var att vi skulle tolka på lördagen men när termometern visade -28 grader hade vi ingen större lust att ge oss ut. Julius fick då vila igår istället för idag. Idag gav vi oss iväg men fy vad det var kallt! -20 och blåste massor. Inte skönt alls. Mina ögonfransar frös ihop så jag såg inget och syrrans händer och fötter blev isbitar. Men vi for en kort sväng i alla fall och det gick bra. Julius var duktig :) Vad det blir imorgon har jag inte bestämt. Det beror på hur kallt det är men det lutar åt tömkörning just nu. Men som sagt, får se vad termometern visar.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-22 @ 09:45:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare & Häst

Min profilbild

_____________________

RSS 2.0